Veelgestelde vragen

Heeft COVID-19 gevolgen voor mijn bestelling?

Onze productie partners hebben het erg druk. Dit kan betekenen dat je bestelling langer onderweg is dan gebruikelijk. Verzendtijden kunnen langer zijn dan is aangegeven in de productomschrijving. We vragen om jullie begrip in deze situatie en hopen zo snel mogelijk weer de gebruikelijke verzendtijden te kunnen hanteren.

Waarom is de levertijd voor sommige producten langer dan ik gewend ben?

Alle kleding wordt per bestelling gemaakt. Wanneer je een kledingstuk besteld wordt je bestelling doorgezet naar onze partner. Op dat moment wordt de opdruk op je kleding gezet. Dit betekent dat er een aantal dagen verwerkingstijd mee gerekend moeten worden bij de verzendtijd.

Waarom worden mijn bestelde producten niet altijd tegelijk verzonden?

Wanneer je een product besteld wordt dit product gemaakt en verzonden vanaf de locatie waar dit product het snelst gemaakt en verzonden kan worden. Dit kan betekenen dat verschillende producten vanaf een verschillende locatie verzonden wordt. Op deze manier ontvang je je bestelde producten zo snel mogelijk.

Hoe zend ik producten retour?

Voor alle voorwaarden voor retourzendingen kun je terecht op de pagina "Verzenden en Retour", deze vindt je hier

 Hoe kan ik mijn kleding met opdruk het beste wassen?

Het wordt aangeraden om kleding op maximaal 30 graden te wassen en geen wasverzachter te gebruiken. Je kleding blijf het langste mooi wanneer je ze niet in de droger doet en niet over de opdruk strijkt.